Στο φως βγάζει ο Σιζόπουλος συμφωνίες Αναστασιάδη – Ακιντζί

Διάσκεψη εφ όλης της ύλης έδωσε ο Πρόεδρος της ΕΔΕΚ Μαρίνος Σιζόπουλος, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τα όσα είχε αναφέρει, ότι δηλαδή θα δώσει στο φως συμφωνίες του ΠτΔ με τον Μουσταφά Ακιντζί. 
Στην ομιλία του ο Μαρίνος Σιζόπουλος, ανέφερε ότι έχει ήσυχη την συνείδηση του για το ότι πράττει.



"Τους τελευταίους μήνες προβληματίστηκα πολλές φορές στο τι είναι πολιτικά ορθό να πράξω. Πάνω από όλα νιώθω ότι έχω την ευθύνη και το καθήκον να ενημερώσω τους Κύπριους Πολίτες για όσα γίνονται πίσω από την πλάτη τους αναφορικά με τις συνομιλίες για την επίλυση του Κυπριακού.
Ο κυπριακός λαός θα κληθεί με την ψήφο-του σε ένα ενδεχόμενο μελλοντικό δημοψήφισμα είτε να σφραγίσει τη εθνική και φυσική-του επιβίωση, είτε να προσυπογράψει τον αφανισμό του.Και επειδή έχω προκληθεί από τον Αναπληρωτή Κυβερνητικό Εκπρόσωπο με τις δηλώσεις του στις 12 Φεβρουαρίου 2016 ότι «οι ισχυρισμοί του κ. Σιζόπουλου για συγκεκριμένες πρόνοιες στο τραπέζι των συνομιλιών ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα», αναλαμβάνω πλήρως την πολιτική ευθύνη για αυτό που ακολουθεί.
Αλλά έχω καθαρή τη συνείδηση μου και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι πράττω το σωστό.Αποφάσισα να ενημερώσω τον Κυπριακό λαό για όσα μέχρι τώρα συμφώνησε ο κ. Αναστασιάδη με τον κ. Ακιντζί ως συγκλίσεις όπως καταγράφονται στα πρακτικά του Εθνικού Συμβουλίου", αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΔΕΚ.

Σμηερινή
thumbnail
About The Author

0 comments