Σκέφτομαι να δηλώσω ασυνόδευτος μιας και είμαι άνω των 16, αλλά υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα, αυτό της εθνικότητας, είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ. Λέτε να έχω ελπίδες; Με την καμία λέω εγώ!
Σύντροφοι μαλάκες είμαστε που δουλεύουμε και δεν δηλώνουμε 16 ετων να πάρουμε τα 1590. O Μουσταφά που τυχαία έχασε τα χαρτιά του αλλά οχι το Iphone του, το χει πιάσει το νόημα...
0 Σχόλια