Γράφει ο Ηλίας Λουλούδης*
Τον τελευταία δέκα χρόνια ανακινείται από άγνωστους κύκλους του εξωτερικού κυρίως το θέμα της (Ανεξαρτησίας_Αυτονομίας) της Κρήτης.
Το ζήτημα έχει πάρει διαστάσεις στο διαδίκτυο όπου προβάλλονται όροι, όπως Κρητική σημαία, Κρητική Πολιτεία, Αυτόνομη Κρήτη, Ανεξάρτητη Κρήτη, Λαϊκή Δημοκρατία της Κρήτης κ.τ.λ.
Αρκετές σημαίες φιγουράρουν σε σπίτια ενώ υπάρχουν δεκάδεςαυτοκίνητα στα οποία είναι τοποθετημένο το σύμβολο της Κρητικής Πολιτείας στις πινακίδες. Το φαινόμενο είναι εντονότερο στο Ηράκλειο, όπου οι Αρχές έχουν καταγράψει εκατοντάδες περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν κάνει κεντρικό τους σύνθημα την «Κρητική Πολιτεία» και το όραμα της «Αυτόνομης Κρήτης».
Μέχρι ενός σημείου μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει αυτές τις ενέργειες από περιθωριακές έως γραφικές.
Ας προσέξουν οι διάφοροι «ανεγκέφαλοι» που ανακινούν τέτοια ζητήματα, τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία και τότε θα καταλάβουν ότι τέτοια ιστορικά παιχνίδια είναι άκρως επικίνδυνα, διότι ο γραφικός τοπικισμός ορισμένων, με κατάλληλους χειρισμούς από ξένες δυνάμεις, ενδεχομένως να πάρει κάποια στιγμή περίεργες κατευθύνσεις.
Σε αυτό το άρθρο δεν θα ασχοληθώ με την ιστορική πλευρά του θέματος διότι κατά την γνώμη μου δεν υφίσταται καν ζήτημα δημοψηφίσματος για την Ανεξαρτησία της Κρήτης, θα αναφέρω όμως τις διάφορες προπαγανδιστικές ενέργειες που έγιναν στο παρελθόν και συνεχίζουν με επαναλαμβανόμενη συχνότητα μέχρι σήμερα.
Λόγω του ότι τον τελευταίο καιρό αρχίζουν δειλά να ανακινούν το θέμα και διάφορα τοπικά έντυπα κάνοντας παντιέρα τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας, προβάλλοντας την προοπτική μιας Κρήτης ξεκομμένης από την υπόλοιπη Ελλάδα με βλακώδη επιχειρήματα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί διότι σε αυτό το θέμα εμπλέκεται η εξωτερική πολιτική της Τουρκίας, του Ισραήλ , της Αγγλίας , της Γερμανίας και των Η.Π.Α.
Με βάση αναφορές και δημοσιεύματα ιστοσελίδων και εφημερίδων σε σχέση με το θέμα αυτό, θα προσπαθήσω να βάλω σε μια σειρά και να γίνει μια ταξινόμηση των στοιχείων, ώστε να αντιληφθούμε όλοι ότι δεν μπορούμε να παίζουμε με την φωτιά.
Τα Παιχνίδια της Τουρκίας και της ΜΙΤ
Eίναι γνωστή και δεδομένη η Τουρκική στάση η οποία αναζωπυρώνει θέματα (ΠΓΔΜ , Τσάμηδες) που κατά την άποψή τους είναι ακόμα «ανοικτά» και προσπαθεί συστηματικά να μας δημιουργήσει προβλήματα υποστηρίζοντας τους αντιπάλους μας. Μέσα από τα παιχνίδια με την «Αυτονομία της Κρήτης» μια τέτοιου είδους προπαγάνδα θα βοηθήσει το Τουρκικό κράτος να μπορεί να αναδείξει ή να συνδυάσει με το (ανύπαρκτο Κρητικό θέμα ) στο μέλλον επιπλέον ζητήματα τύπου «Μειονότητα Θράκης», «Αυτονομία Δωδεκανήσων κτλ.
Το πρόβλημα κατά την γνώμη μου δεν εντοπίζεται στην γνωστή Τουρκική στάση αλλά στους ανιστόρητους τοπικιστές που τσίμπησαν το τουρκικό δόλωμα σηκώνοντας την σημαία της «Κρητικής Πολιτείας», χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι ουσιαστικά ζητούν την επικυριαρχία του Τουρκικού Κράτους στην Κρήτη όπως θα δούμε παρακάτω.
Θα παραθέσω παρακάτω μερικά παραδείγματα από την Τουρκική προπαγάνδα για να καταλάβει και ο ποιο αδαής ότι οι Τούρκοι δουλεύουν οργανωμένα, μεθοδικά προσβλέποντας στην Νέα Τάξη πραγμάτων στο μέλλον.
Τούρκοι διεκδικούν στην Κρήτη περιουσίες των παππούδων τους!
Εμφανίστηκαν με δικηγόρους και ψάχνουν τα συμβόλαια της πώλησης ή μεταβίβασης, ακόμη και πριν την ανταλλαγή των πληθυσμών του 1923
Το πρόσφατο δημοσίευμα στις 21-6-2010 της Εφημερίδας «Πατρίς» του Ηρακλείου έρχεται να επιβεβαιώσει ότι κάτι μαγειρεύουν πίσω από την πλάτη μας οι Τούρκοι και οι δικοί μας ανεμίζουν σημαιάκια με το Τούρκικο αστέρι.
Δείτε το ρεπορτάζ της εφημερίδας:
«Τις περιουσίες που άφησαν οι πρόγονοί τους, με την ανταλλαγή των πληθυσμών που ακολούθησε τη μικρασιατική καταστροφή, αλλά ακόμη νωρίτερα, όταν αναχωρούσαν από την Κρήτη, με την απελευθέρωση του νησιού από τον τουρκικό ζυγό, αναζητούν και διεκδικούν στο νησί Τούρκοι πολίτες! Τους τελευταίους μήνες στο Ηράκλειο, τα Χανιά και το Ρέθυμνο, αλλά και σε άλλες περιοχές εμφανίστηκαν νομικοί, κυρίως, εκπρόσωποί τους διερευνώντας τη δυνατότητα να καταγράψουν, καταρχήν, τα περιουσιακά στοιχεία που είχαν οι Τουρκοκρήτες παππούδες τους, μέσω των συμβολαίων που υπήρχαν στα κρατικά αρχεία της τουρκικής διοίκησης, μέχρι το 1898. Σε μερικές περιπτώσεις φαίνεται ότι η αναζήτηση αυτή δεν γίνεται στα «τυφλά», αλλά αφού έχει προηγηθεί έρευνα σε αντίστοιχα τουρκικά αρχεία, ή ακόμη και στα αρχεία του ελληνικού υπουργείου των Εξωτερικών. Εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι οι απόγονοι εκείνων που αναχώρησαν από την Κρήτη πριν από ένα και πλέον αιώνα, ή με την ανταλλαγή των πληθυσμών μετά τη μικρασιατική καταστροφή, γνωρίζουν ακριβώς πού πρέπει να αναζητήσουν τα ίχνη των πατρογονικών περιουσιών, γεγονός που σημαίνει ότι η έρευνά τους δεν ξεκινά μόλις τώρα, ούτε ότι αυτή γίνεται απλώς για ιστορικούς λόγους. Είναι καλά εφοδιασμένοι με στοιχεία κι αναζητούν τα αρχεία του τότε μεταφραστικού γραφείου, στο οποίο υπήρχαν όλα τα τούρκικα αρχεία και οι νομικές πράξεις που γίνονταν από τους Οθωμανούς. Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι έρευνες αφορούν ακόμη και σε χώρους στους οποίους σήμερα λειτουργούν δημόσια κτίρια! Εκπρόσωποι Τούρκων «διεκδικητών» έχουν ξεκαθαρίσει, πάντως, ότι δεν πρόκειται να αμφισβητήσουν το ιδιοκτησιακό των περιουσιακών εκείνων στοιχείων που θα εκτιμήσουν ότι νόμιμα μεταβιβάστηκαν στους επόμενους ιδιοκτήτες τους. Αλλά σίγουρα αυτό θα συμβεί με όσα εκείνοι, μέσω των νομικών τους συμβούλων, Τούρκων και Ελλήνων, θεωρήσουν ότι δεν μεταβιβάστηκαν νόμιμα. Η έρευνα έχει ξεκινήσει σε όλα, σχεδόν, τα τοπικά αρχεία της Κρήτης, στα οποία εκείνοι πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει το παραμικρό στοιχείο που μπορεί να τους οδηγήσει σε θεμελίωση ιδιοκτησιακού δικαιώματος, το οποίο προτίθενται να διεκδικήσουν ακόμη και σε διεθνή δικαστήρια!
Το ανησυχητικό ή ακόμη και ύποπτο στην περίπτωση αυτή είναι το γεγονός ότι δεν πρόκειται απλώς για κάποιους απογόνους Τουρκοκρητών, αλλά για ανθρώπους που φαίνεται να ξέρουν καλά τι αναζητούν και, ενδεχομένως, τι μπορεί να προκαλέσουν με τέτοιες αξιώσεις…»
Το βιβλίο «Κρήτη μου» της Σαμπά Αλτινσάϊ
Ένα φαινομενικά αθώο ιστορικό μυθιστόρημα που μεταφράστηκε στην Ελλάδα το 2008 από τις εκδόσεις Κέδρος και το κόστος της μετάφρασης ανέλαβε το Τουρκικό Υπουργείο Πολιτισμού. (Τυχαίο ?)
Η χρονική περίοδος των γεγονότων του μυθιστορήματος είναι από το 1898 μέχρι το 1923 στην Κρήτη, δεν είναι τυχαίος ούτε ό χρόνος ούτε ο τόπος.
Το ερώτημα που θέτει διαμέσου του πρωταγωνιστή Ιμπραήμ Γιαμαρκάκη η συγγραφέας είναι
«Αυτή η γη δεν είναι και δική μας; Ποιος είναι περισσότερο Κρητικός;» που αποτελεί και την κεντρική ιδέα του βιβλίου. Ίσως να είναι και η απάντηση στο τι γυρεύουν αυτές τις μέρες οι Τούρκοι στην Κρήτη με τα χαμένα συμβόλαια.
Μέσα από το βιβλίο επιχειρείται ένας συμψηφισμός μέσω της ανάδειξης του δράματος της άλλης πλευράς ενταγμένος στην ίδια λογική με τον «Συνωστισμό της Σμύρνης» δηλαδή η ιστορική ματιά (περι)ορίζεται από πανκοινωνικά και όχι εθνικά κριτήρια.
Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια ήταν όταν ήρθε στα Χανιά η Σαμπά Αλτινσάϊ να παρουσιάσει το βιβλίο της στις 19-3-2009 όπου απεύθυνε πρόσκληση στο κοινό «Να ενωθούμε κάτω από την Κρητική ταυτότητα μας», χαρακτηρίζοντας τον Καζαντζάκη«Κρητικό Χριστιανό» και όχι «Έλληνα».
Ο χάρτης του Υπουργείου Παιδείας της Κωνσταντινούπολης
Ανεκδιήγητη και ακατανόητη συμπεριφορά χαρακτήρισαν σε δημοσιεύματα τους τον Οκτώβρη του 2009 οι τουρκικές εφημερίδες Milliyet και Hurriyet την διακίνηση ενός εκπαιδευτικού cd του Υπουργείου Παιδείας που κυκλοφόρησε στα σχολεία της Τουρκίας, με χάρτη που δείχνει τη γειτονική χώρα να κατέχει τον μισό πλανήτη. Από νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη, τη Ρόδο, την Κύπρο, αλλά και το Βόρειο Ιράκ, την Αρμενία ακόμα και μέρος της Βουλγαρίας. Σύμφωνα με την Milliyet το cd διακινήθηκε από τη διεύθυνση Κωνσταντινούπολης του Υπουργείου Παιδείας, σε όλα τα σχολεία της Πόλης.
Το παράδοξο είναι ότι έγινε και ειδική τελετή στους σχολικούς διευθυντές για την παρουσίαση του cd και κανένας δεν αντέδρασε από την παρουσίαση του ανεκδιήγητου χάρτη.
Το ειδησεογραφικό ΤΡΑΚΥΑ net ΗΑΒΕR
Σε αυτό το ειδησεογραφικό portal βλέπουμε πως αντιλαμβάνονται την έκταση της Τουρκίας (νησιά Αιγαίου Κύπρος Κρήτη ,Άγιο όρος )και την νοσταλγία τους για την Ρούμελη
(MERHABA RUMELI= ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΟΥΜΕΛΗ)
Μέσα σε αυτό το forum μπορεί κάποιος να καταλάβει αρκετά για τις σκέψεις και βλέψεις των Τούρκων.
Στην κεντρική φωτογραφία της Ιστοσελίδας φιγουράρει η Τουρκική Κρήτη (Girit Turk) και το λιμάνι που απεικονίζεται δεν είναι κάποιο ειδυλλιακό νησί αλλά το σημερινό Τουρκικό λιμάνι των Χανίων !!!!
Μια επίσκεψη στο forum της ιστοσελίδα http://www.giritturk.com/αρκεί για να πειστεί οποιοσδήποτε ότι το θέμα της Τουρκικής Κρήτης έχει ανάψει για τα καλά στην γειτονική χώρα.
Η σημαία συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία
Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας, δεν αποτέλεσε ποτέ αγωνιστικό λάβαρο ή επαναστατικό σύμβολο, ήταν μια επινόηση των Μεγάλων Δυνάμεων και του Σουλτάνου.
Η συγκεκριμένη σημαία πέρα από την όποια ιστορική σημασία δεν αποτελεί σύμβολο το οποίο θα πρέπει να δημιουργεί «ρίγη» συγκίνησης και συναισθήματα «υπερηφάνιας» .
Πρέπει κάποιοι σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν, να συνειδητοποιήσουν ότι το κόκκινο χρώμα και το Τουρκικό άστρο στην σημαία της Κρητικής πολιτείας συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία και να αντιληφθούν τι επικίνδυνα μηνύματα στέλνουν κάθε φορά που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο σύμβολο.
Στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στα μέσα του 19ου αιώνα, όταν κάποια περιοχή ή κάποιο νησί στην δική μας περίπτωση (Κρήτη) επαναστατούσε, οι Τούρκοι επενέβαιναν δυναμικά για να καταστείλουν την επανάσταση και στην συνέχεια οι μεγάλες δυνάμεις έκαναν παρεμβάσεις για να σταματήσουν τις σφαγές του Χριστιανικού πληθυσμού από τους Τούρκους αλλά κυρίως για να παίξουν τα παιχνίδια τους .
Έτσι έγινε στην περίπτωση της Κρήτης και της Σάμου, επανάσταση του Χριστιανικού πληθυσμού, βίαιη επέμβαση της Τουρκίας, σφαγές του Χριστιανικού πληθυσμού, παρέμβαση των ξένων μεγάλων δυνάμεων.
Στην περίπτωση της Κρήτης οι Τούρκοι μετά την παρέμβαση των μεγάλων δυνάμεων ύστερα από την επανάσταση του 1897 και των σφαγών που ακολούθησαν από τους Τουρκοκρητικούς, δέχθηκαν με τη συνθήκη της Κωνσταντινουπόλεως την αυτονομία της Κρήτης υπό την Οθωμανική κυριαρχία .(προσοχή Αυτονομία όχι Ανεξαρτησία).
Στην περίπτωση της Σάμου μετά το πρωτόκολλο του Λονδίνου 1830 και αφού δεν συμπεριλήφθηκε η Σάμος στο ανεξάρτητο Ελληνικό Βασίλειο, οι Σαμιώτες ανακήρυξαν την «Ανεξάρτητη Σαμιακή Πολιτεία» εκβιάζοντας την Οθωμανική Αυτοκρατορία είτε να επέμβει δυναμικά είτε να τους αναγνωρίσει. Οι Μεγάλες Δυνάμεις παρενέβησαν για να γλιτώσουν τη σφαγή, και η Υψηλή Πύλη δέχθηκε ύστερα από τις πιέσεις τους να αναγνωρίσει Μερική Αυτονομία στη Σάμο, με Έλληνα Πρίγκηπα μεν αλλά υποτελή στο Σουλτάνο.
Η Σημαίες σε αυτές της δυο περιπτώσεις υποδείκνυαν τη σχέση υποτέλειας μεταξύ Ηγεμόνα-Υποτελή.
Για την Κρήτη επιλέχθηκε μεν η Ελληνική Σημαία ως σύμβολο λόγω της πλειοψηφείας του Ελληνικού πληθυσμού στο νησί αλλά με το λευκό Τούρκικο αστέρι μέσα σε κόκκινο φόντο στο πάνω αριστερό τεταρτημόριο όπου συμβολιζόταν η επικυριαρχία της Υψηλής Πύλης, η επικυριαρχία αυτή συμβολιζόταν και στην σημαία της Ηγεμονίας της Σάμου όπου επιλέχθηκε μεν η Ελληνική Σημαία αλλά με τα δύο άνω τεταρτημόρια κόκκινα .
Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας αναρτιούνταν υποχρεωτικά μόνο στα κυβερνητικά κτήρια και δημόσιες υπηρεσίες μαζί με την Τουρκική, ενώ οι γνήσιοι Κρητικοί στα σπίτια τους είχαν την σημαία της Ένωσης.
Πατριαρχείο και Εκκλησία Κρήτης
Με χρονολογία 19 Οκτωβρίου 2009 ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος συνέταξε επιστολή που απέστειλε σε περίπου 70 ιεράρχες του οικουμενικού θρόνου – εκτός των καλουμένων Νέων χωρών – με την οποία τους καλούσε εφόσον το επιθυμούν, να καταθέσουν αίτηση για την απόκτηση Τουρκικής υπηκοότητας. Να σημειώσουμε ότι με την παραχώρηση της Τουρκικής υπηκοότητας αποκτούν ταυτόχρονα και το δικαίωμα του «εκλέγειν και του εκλέγεσθαι» στον «Τούρκικο» Οικουμενικό Θρόνο
Η πρόσκληση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στους Μητροπολίτες των Αυτόνομων Εκκλησιών της Ελληνικής Εθνικής Επικράτειας, ειδικά της Κρήτης και της Δωδεκανήσου, να ζητήσουν μεταπεινότητα την Τουρκική υπηκοότητα, από το νέο Σουλτανάτο της Αγκυρας δεν μπορεί να μείνει απαρατήρητη και ασχολίαστη.
Η κίνηση του Βαρθολομαίου δείχνει τουλάχιστον πονηρή και εθνικά απολύτως ύποπτη, με δεδομένο ότι ούτε υπερήλικας είναι, ούτε με τα σημερινά δεδομένα τίθεται ζήτημα άμεσης διαδοχής του, αλλά πολύ περισσότερο με την κίνηση του ουσιαστικά ακυρώνει το πάγιο αίτημα της Ορθοδοξίας για επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο επικεφαλής του Φαναρίου είναι έφεδρος αξιωματικός του Τουρκικού στρατού και Ανώτερος υπάλληλος της Νομαρχίας Κωνσταντινούπολης, Στη πρόσκληση του δίνει κατευθύνσεις στις Μητροπόλεις των Νέων Χωρών στην Ελλάδα να μην ζητήσουν επί του παρόντος Τουρκική υπηκοότητα.
Αντίθετα στα Δωδεκάνησα, όπως και στην Κρήτη, αλλά και σε διεθνές επίπεδο όπου υπάρχουν ελληνικής καταγωγής και εθνικότητας επίσκοποι, τους προτείνει να ζητήσουν Τουρκική υπηκοότητα, με τη διαδικασία του αιτήματος-παράκλησης προς τους νεο-Οθωμανούς.
Οι κινήσεις του Βαρθολομαίου και του χωρίς ποίμνιο Φαναρίου δεν είναι καθόλου αποκομμένες από την Αιγαιο-Βαλκανική γεωπολιτική στρατηγική της νεο-Οθωμανικής Τουρκίας, είναι κινήσεις ενταγμένες στη σκακιέρα της Νέας Τάξης όπου εδραιώνεται η σχέση εξάρτησης της Ελλάδας από την Τουρκία ενώ σειρά μειονοτικών ζητημάτων θα έρχονται να επιτείνουν το κλίμα που καλλιεργείται.
Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης αποδέχτηκε ομόφωνα την Τουρκική προσφορά και οι πρώτοι ιεράρχες που πήγαν στην Τουρκία για να καταθέσουν τις αιτήσεις τους είναι οι Μητροπολίτες Ιεραπτύνης και Σητείας κ. Ευγένιος, Πέτρας και Χερονήσου κ. Νεκτάριος, Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος και Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου κ. Ανδρέας. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να βρεθούν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και οι υπόλοιποι ιεράρχες.
Αυτή η ιστορία πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων και μόνο ο Μανόλης Καρέλλης πρώην Δημάρχος και Ευρωβουλευτής, έγραψε ένα άρθρο καταπέλτη με τίτλο «Δέχθηκαν οι Κρήτες Ιεράρχες την προσφορά του Ερντογάν» στις 24-1-2010 στην εφημερίδα Παρόν της Κυριακής . Ένα μικρό απόσπασμα παρακάτω:
«Έσφαλαν, ακόμα, οι Ιεράρχες της Κρήτης γιατί δεν γνωστοποίησαν την πατριαρχική επιστολή (ή το πιο σωστό, επιταγή) με την οποία τους γνωστοποιούσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης την προσφορά της Τουρκίας στο ποίμνιό των, μόνο προτίμησαν να κρατήσουν (ένοχη) σιωπή.Στο κάτω της γραφής οι πιστοί της Κρήτης έπρεπε πρώτα αυτοί να ερωτηθούν αν δέχονται οι ποιμενάρχες των να αποκτήσουν μια υπηκοότητα άλλης χώρας, εκτός της Ελλάδας, πολύ περισσότερο όταν η χώρα αυτή συμπίπτει να είναι η Τουρκία που αντιδικεί με την πατρίδα μας για όχι λίγα ούτε ασήμαντα ζητήματα.Και από την απάντηση του ποιμνίου έπρεπε να εξαρτηθεί η απάντηση των Ιεραρχών της Κρήτης στην επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη.»
Ολόκληρο το άρθρο του Μανόλη Καρέλλη βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=49912&colid=37&catid=33&dt=2010-06-20&search=%CA%E1%F1%DD%EB%EB%E7
Ποδόσφαιρο και Αυτονομία της Κρήτης
Ο εμφύλιος στη Γιουγκοσλαβία ξεκίνησε πρώτα στα στάδια του Βελιγραδίου και κατόπιν έφτασε στις γειτονιές της .
Αν κάποιοι μεθοδεύουν μελλοντικές κοινωνικές συγκρούσεις, γνωρίζουν ότι οι αθλητικοί σύλλογοι μπορούν να γίνουν εύκολα πόλοι έκφρασης τέτοιων εντάσεων. Στην παράγκα που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο και την οποία ελέγχει απόλυτα το παρακράτος, τίποτε δεν γίνεται τυχαία.
Δεν είναι τυχαίο ότι το 2004 που ανέβηκε ο Εργοτέλης στην Α Εθνική κατηγορία το βασικό σύνθημα ήταν ότι είναι η ομάδα«ολόκληρης της Κρήτης»
Δεν είναι τυχαίο ότι στις κερκίδες του Εργοτέλη κάποιοι έβαλαν τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας ζητώντας αυτονομία.
Δεν είναι τυχαίες οι πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου του Εργοτέλη στις 17-6-2010 ότι «Είναι επιβεβλημένη η ένωση των ομάδων της Κρήτης».
Δεν είναι τυχαίο ότι ήδη στις κερκίδες του Ηρακλείου γίνονται συσπειρώσεις και αντισυσπειρώσεις με πόλους τους οπαδούς του ΟΦΗ και τους (Κρητικούς) του Εργοτέλη.
Τα πράγματα σε λίγο θα αρχίσουν να γίνονται επικίνδυνα και οι καθοδηγούμενες εντάσεις δεν θα έχουν σχέση με τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο.
Προπαγάνδα και Διαδίκτυο
Παρακάτω αναφέρω μερικές προπαγανδιστικές σελίδες του διαδικτύου οι οποίες δεν είναι καθόλου αθώες . Ας τις κρατήσουμε για το μέλλον
Εδώ μπορείτε να δείτε τη σημαία της Δημοκρατίας της Κρήτης και το σύνθημα Freedom or Death στο εικονικό παιχνίδι του διαδικτύουhttp://www.nationstates.net/Crete–
Στο παρακάτω τουριστικό οδηγό μπορεί κάποιος να πάρει πληροφορίες για το κράτος Κρήτηhttp://www.gonomad.com/destinations/europe.html#Crete
Η NASA μας πληροφορεί ότι το αεροδρόμιο των Χανίων βρίσκεται στην χώρα Κρήτηhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chania_Airport_NASA.jpg
Κινούμενα σχέδια για παιδιά όπου μαθαίνουν ότι η Κρήτη είναι ξεχωριστό κράτοςhttp://www.youtube.com/watch?v=IDtdQ8bTvRc&feature=player_embedded
Προπαγανδιστική ιστοσελίδα που προσπαθεί τώρα να τα μαζέψει σχετικά με την αυτόνομη Κρήτηhttp://www.freewebs.com/nscrete–/index.htm
Μια περίεργη ηλεκτρονική δημοσκόπηση διεξάγεται στο διαδίκτυο άγνωστο από ποιους με ερώτημα «Ποια είναι η γνώμη σας για την ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι είναι στημένη αφού τα τρία τελευταία ερωτήματα έχουν ακριβώς το ίδιο ποσοστό (απίθανο στατιστικά) και το μέχρι τώρα σκορ έχει ως εξής:
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 57.1%
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 14.3%
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 14.3%
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ 14.3%
http://www.vizu.com/poll-vote.html?n=146253
Δεν είναι καθόλου απίθανο να την επικαλεστούν κάποια μέρα οι«Ρεθεμνιώτες Αυτονομιστές» για να μας πείσουν ότι το αίτημα είναι παλλαϊκό.
Η προπαγάνδα εντός Κρήτης
Η πρώτη κίνηση εντός Κρήτης φάνηκε από την τοπική αεροπορική εταιρία Sky Express με έτος ίδρυσης το 2005 και έδρα το Ηράκλειο .Η αεροπορική εταιρία επέλεξε ως έμβλημά της, την σημαία της Κρητικής Πολιτείας. Μετά από διαμαρτυρίες αναγκάστηκε να το αποσύρει και να το αντικαταστήσει.
Το επόμενο επεισόδιο έγινε στο Παγκρήτιο Στάδιο. Μία τεράστια σημαία της Κρητικής Πολιτείας που ανάρτησαν στην κερκίδα(Άγνωστοι sic) νεαροί στην έναρξη της διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου ΕΠΣΗ
Την επόμενη μέρα, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου υποδέχτηκε στη Βουλή τούς μαθητές ενός σχολείου του Ηρακλείου οι οποίοι είχαν στην πλάτη της μπλούζας τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας. Αδιευκρίνιστο παραμένει ποιος ενέπνευσε τους μαθητές να προβούν σε αυτή την ενέργεια
Στον Άγιο Νικόλαο η σημαία της «Κρητικής Πολιτείας» αναρτήθηκε σε ιστό σε εμφανές σημείο της πόλης. το απόγευμα της Πέμπτης 29 Νοεμβρίου του 2007 στον χώρο όπου βρίσκεται το γλυπτό των αδελφών Σωτηριάδη
Το 2007 το Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών, παραδόξως απέρριψε την ένταξη στο τελικό ψήφισμα του συνεδρίου, που εκδόθηκε στο Λασίθι, εισήγηση του Πρόεδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρητικών Σωματείων, Μανώλη Πατεράκη, για καταδίκη των αυτονομιστικών κινήσεων. Οι ενστάσεις ασκήθηκαν από τις Ομοσπονδίες της Γερμανίας και της Αμερικής κυρίως, έτσι επιβεβαιώνεται η υποψία ότι στους κόλπους αυτών των ομοσπονδιών κυοφορείται η ιδέα της ανεξαρτησίας.
Τον Φεβρουάριο του 2009, στα πλαίσια αγροτικών κινητοποιήσεων, 1200 περίπου Κρητικοί αγρότες ανέβηκαν στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθούν και να διαδηλώσουν για την μειωμένη οικονομική ενίσχυση των αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων, εκεί εμφανίστηκαν τα μπλουζάκια πάλι με την σημαία και μαντινάδες όπως «θέλω να ζω ανεξάρτητος μόνο με νόμους Κρήτης να μην λογούμε Έλληνας μα Κρητικός πολίτης»
Λόγω του ότι το θέμα είναι μεγάλο και σηκώνει πολύ συζήτηση και επειδή η όρεξη για το φιλέτο Κρήτη έχει ανοίξει από καιρό και σε άλλους, θα επανέλθω σε επόμενο φύλλο αναλύοντας την διαχρονική προπαγάνδα των Εβραίων, των Άγγλων, των Γερμανών και των Αμερικάνων σχετικά με το ζήτημα της αυτονομίας της Κρήτης.
Οι νεοφανείς «Αυτονομιστές του Ρεθύμνου» μάζεψαν από το διαδίκτυο το μανιφέστο τους, κατόπιν αντιδράσεων από όλο τον κόσμο , και τώρα το γυρίζουν ότι δήθεν η Κρήτη είναι αδικημένη από την ακαμψία του Αθηνοκεντρικού κράτους , συνεχίζουν λοιπόν να συντηρούν μια εμφυλιοπολεμική στάση έναντι της υπόλοιπης Ελλάδας, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι η (Γιουγκοσλαβοποίηση)διάσπαση της Ελλάδας σε προτεκτοράτα είναι ο επόμενος στόχος.
Προτείνω λοιπόν στους «Ρεθεμνιώτες Αυτονομιστές» να αφήσουν στο περιθώριο τα σύμβολα των Νεότουρκων και να ρίξουν μια ματιά στην ιστορία της σημαίας του Καγιαλέ
Τελειώνοντας (προς το παρόν), ένα μόνο έχω να πω σε αυτούς που ρίχνουν νερό στο μύλο της ομοσπονδοποίησης της Ελλάδας.
Αει Σιχτίρ!!!
* Ο Ηλία Λουλούδης είναι μαθηματικός. Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΡΕΘΕΜΝΟΣ» στις 26-6-2010
0 comments