Η προσβασιμότητα στην πλειοψηφία και όχι κανονικοποίηση της πληρωμένης αριστείας.


Σχόλιο του *Λουκά Ανδριτσόπουλου για το άρθρο 16 του Συντάγματος.

Ναι λοιπόν.
Σε κάθε στροφή της ιστορίας υπάρχουν αντιφασεις,όπως στη λειτουργία και την οργάνωση του δημοσίου πανεπιστημίου αυτό δεν αίρει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του και το έργο που επιτελεί σε επίπεδο προγραμμάτων σπουδων,ερευνητικού εργου,καινοτομίας,διδακτικού προσωπικού και διαμόρφωσης όχι μόνο επιστημόνων αλλά και ανθρώπων με κριτική ικανότητα. 
Καθώς δεν αποτελεί περιθωριοποιημένο τμήμα της κοινωνίας αλλά το πιο ενεργό της κομματι.Το επιβεβαιώνουν όλες οι συγκριτικές μελέτες σε σχέση με τα κερδοσκοπικά ιδρυματα αλλά και οι προτιμήσεις των φοιτητών που το φέρνουν πρώτο.
Συνεπώς η λύση δεν είναι η απαξίωση του και η λειτουργία εμπορικών κέντρων εκπαίδευσης που υπάρχουν ήδη(ιδιωτικά κολλέγια,Κέντρα ελευθέρων σπουδών) και παρουσιάζονται ως προτάσεις πολιτικής εφευρετικοτητας από τις παρατάξεις των ιδιωτικοποιήσεων.
Η μόνη ανάγνωση για ανάπτυξη και εξέλιξη της κοινωνίας είναι η ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης,η προσβασιμότητα της στην πλειοψηφία και όχι η κανονικοποίηση της πληρωμένης αριστείας.

*Απόφοιτος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής ΑΠΘ, 
 ΑΣΠΑΙΤΕ παιδαγωγικά και διδακτική
thumbnail
About The Author

0 comments