Οι μεγάλοι tour operators «βλέπουν» Ελλάδα

Οι μεγάλοι tour operators «βλέπουν» Ελλάδα
Η επόμενη ημέρα για τον ελληνικό τουρισμό μετά τις καταστροφικές συνέπειες των περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση του Covid-19 αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για την ελληνική κυβέρνηση. Ισχυρό «χαρτί» η έγκαιρη και απολεσματική διαχείριση της κρίσης, συμβάλλοντας μακροπρόθεσμα στην οικονομία και την προβολή της χώρας ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού. ‘Ηδη, μεγάλοι tour operators εξετάζουν το ενδεχόμενο να κατευθύνουν προς την Ελλάδα όλους τους τουρίστες που επρόκειτο να ταξιδέψουν φέτος στη Μεσόγειο, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Έχουμε teleconference την επόμενη εβδομάδα, και με τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, και θα γίνει συμφωνία που θα πάρει και δημόσιο χαρακτήρα», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης στο πλαίσιο διαδικτυακής συζήτησης του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών με θέμα: «COVID-19: Οι επιχειρήσεις απέναντι στην αβεβαιότητα». Εάν διατηρήσουμε την καλή μας εικόνα και διατηρήσουμε την αίσθηση ασφάλειας μπορούμε από μια μικρότερη τουριστική πίτα να διεκδικήσουμε ένα μεγάλο κομμάτι». 

Όσον αφορά τις προοπτικές της φετινής χρονιάς, ο υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε ότι «δεν θα κάνουμε ρεκόρ φέτος στον τουρισμό, αλλά μπορούμε να πάρουμε μερίδια φέτος και την επόμενη χρονιά». 

Ο κ. Γεωργιάδης είχε αναφερθεί στο μέλλον της χώρας ως επενδυτικού και τουριστικού προορισμού και σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ. «Το ότι η Ελλάδα παίρνει άριστα στη διαχείριση της κρίσης και προβάλλεται σ’ όλες τις μεγάλες εφημερίδες του πλανήτη ως χώρα ασφαλής και σοβαρή, θα έχει μακροπρόθεσμα θετική επίδραση στην οικονομία και τον τουρισμό μας. Το ζήτημα είναι πώς ξεπερνάμε τους επόμενους μήνες μέχρι να βρεθεί το φάρμακο και το εμβόλιο», είχε υπογραμμίσει. «Ήδη, μεγάλοι τουριστικοί όμιλοι από το εξωτερικό επιταχύνουν επενδύσεις που είχαν προγραμματίσει να κάνουν στην Ελλάδα φέτος και του χρόνου καθώς, όπως μου είπε εκπρόσωπος τέτοιου ομίλου, «μόνο Ελλάδα μπορούμε να “πουλήσουμε” φέτος». Προφανώς, η τουριστική αγορά διεθνώς θα είναι πολύ μικρότερη τη φετινή χρονιά, όμως, σ’ αυτή τη μικρότερη αγορά, η Ελλάδα μπορεί να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο».

naftemporiki.gr

thumbnail
About The Author

0 comments